--Keluhan Hati--




Bila semua terjadi, aku keliru.
Aku xtahu mana satu.
Patut aku lupa, atau aku tunggu.
Aku rasa aku cukup mengenalimu.
Tapi kau kata, aku tidak memahami mu.

Sudah.
Jangan buat aku begini lagi.
Aku perlukan hidup yang bahagia.
Hidup yang boleh membuat aku tertawa.
Bukanya berduka.
Sebelum terlambat.

Kita masih muda.
Aku perlu lupakan semua.
Atau simpan kan ia.
Di suatu sudut hati.
Agar suatu hari nanti.
Kau datang kembali.
Membuka pintu hati ini.

Sudah.
Jangan kau bermimpi lagi.
Ini dunia nyata.
Berhenti dengan khayalan cinta.
Tapi aku, manusia.
Yang diajar erti bahagia.
Kesudahan yang gembira.
Tanpa mengenal maksud duka.

Kepada hati.
Jangan lah engkau begini lagi.
Bersihkan hatimu.
Jiwamu.
Berdoalah.
Kamu akan menemui jalan.
Bahagia.Selamanya.
Amin





0 comments:

Copyright 2009 ✿✿ⓜⓘⓩⓐ ⓟⓤⓝⓨⓐ✿✿. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates