Hidup Aku.


semua benda jadi adalah pengalaman.
utk guide hidup aku ke masa hadapan.
supaya jadi lebih matang.
jadi lebih rasional.
dlu aku sangat keanak-anakan.
aku mengaku.
tp skarang, aku ckup dewasa dalam buat kputusan,(InsyaAllah~)
hidup aku.
aku punya suka.

sekarang segalanya indah.
syukur pada-NYA.
aku bersyukur.

keluarga?
aku ada keluarga yang aku sangat2 sayang.
banyak beri sokongan kat aku.
sangat sayangkan aku.
mereka paham aku.
aku sayang.

aku ada si Dia yang selalu ada dengan aku.
susah senang aku.
si Dia mesti ada.
si Dia mesti dengar.
buat aku bahagia.
sampi bila2 aku xlupa.
aku sayang si Dia.
semoga kekal.
amin.


kawan?
mereka ramai di sekeliling aku.
sentiasa mengisi masa lapang aku.
masa bosan aku.
dengan lawak2 yang aku suka.
buat aku ketawa sampai berair mata.
aku sayang mereka.

hari2 yang aku alami.
susah sebenarnya.
tapi disebabkn adanya mereka.
hidup aku jadi mudah.
jadi indah.
=)
thank you.

opppss...




Align Center
peace .

gelak2.

kami team juara.



keretapi..ponn..ponn..!

hidup aku.
aku gembira~
=)

14 comments:

axer713 said...

'tp skarang, aku ckup dewasa dalam buat kputusan'

rangkap ni btol ke...???? hehehe...

♥M.I.Z.A♥ said...

betolll...!!!
insyaAllah..
kali ni nk wat decisin kne pkir 2 3 100 kali kot..
hehe..

mus said...

awk,bf awk ke tu?

♥M.I.Z.A♥ said...

yg mne..?
dlm bs tuu eyh...?
die lh tuu..
npe awk..?

mus said...

padan.semoga berbahagia.
awk,on ym.

♥M.I.Z.A♥ said...

owh...okay...~
mmg dh on pon...

haLyZaQiut said...

bgus2...hidup ni cuma sekali...
apa yg berlaku biarkan berlalu...
baik jadikan panduan...
buruk jadikan sempadan...
hargai semua di depan mata...
toleh sesekali utk panduan hari muka...
(eh mcm pantun lak)..=)

♥M.I.Z.A♥ said...

InsyaAllah..~
hehe..patun 8 kerat..
berbakat rupanya..
zul ajr ke..hehe..
ehh, zul xberpantun..
die bersyair jek..
=)

Zulhairy said...

Bait syair terindah buat si ksygn yg sgt bermakna...Wawawaawaw...

♥M.I.Z.A♥ said...

haha...
tgok..~
bersyair dh zul ni..

fndrocka said...

ni patut dijadikan ucapan hari jadi ni

Anonymous said...

hahaha..
klkr laa ko ni fnd..
kreatif aje kpla otak pkir bnda laen.

miza

haLyZaQiut said...

Zul jiwang...!!! =p
Fnd - hahaha, hari jadi...?? aku x paham tp rasa nk tergelak...hhuu..
Miza - zul x ajar pantun mantun ni, dia ajar cmne nk wat esei jer..=D

kATUn said...

anda ditg. sile la jawab :p

Copyright 2009 ✿✿ⓜⓘⓩⓐ ⓟⓤⓝⓨⓐ✿✿. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates