Kayu dan Pelita



Semalam,
Kami berbuka di kayu nasi kandar..
Sebelum tu, aku g shur kt nasi kandar pelita..
Okay..so bole buat perbezan..
Nasi Kandar Kayu lagi 10 kali sedap dari nasi kandar pelita..
Aku xtawu ape reason die..
kayu lagi sedap dari batu..
hehe..




Wah..berbaju melayu..~
=)
Kaler purple plak tu..


jgn pandang lama2 ;p




Jadi lpas berbuka, kami direct mgrib dan berterawikh..

Okay, bercerita pasal terawikh..

Aku xtawu knp feel berterawikh dekat cni, xsama lgsung dgn berterawikh dekat sana..
Kan lpas habes 2 rakaat, die akn cakap


kalau dekat rumah aku,
Masjid fav aku tu,
kita akn dengar suara bilal dan jemaah sgt kuat..jemaah menyahut bilal dengan kuat..bilal pon sama..
Tapi, kt sini, smua jemaah menjawab dengan sgt syahdu..
Penat bekerja mungkin..
hehe..
xpelah..itu bezanya yg buatkan aku rindu bertarawikh di kedah..
=)

hari ni, akan ke bazar puncak jalil..
femes kot..
sbb ade sate miza..haha
okay, merapu,
aku nk beli ayam percik..
lama pulak xmkn ayam percik..
murtabak singapura-pura..
macam menarik..
eh, tapi ade nasi tomato pon sodap..
tapi nk g berbuka kt kedai..
tap..tapi..
urm..xpe, nt pikir..
hehe..





0 comments:

Copyright 2009 ✿✿ⓜⓘⓩⓐ ⓟⓤⓝⓨⓐ✿✿. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates