Fakta & Auta


Aku budak scout dulu..
Camping2 ni small matter laa...
Dulu asyik ber-camping..
G jembori pengakap lagi peringkat kebangsaan..
Kawat sana sini..
Flying fox atas bawah..
Semua dlam tangan..
Survival skill dalam hutan mmg terer abess..

Aku dulu budak PLKN..
Bangun pkul 5 pagi normal..
Kawat pkul 6 pagi steady..xde ngntok2..
Kental abes...

Sekarang,

Si Dia : Syg, jom g water rafting?
Aku : Xbole...busy...banyak gila keje minggu ni..mane bole g..
Si Dia: Okay2..xpe2..tiada paksaan..
Aku : (fuhhh..selamat...)-dalam hati..

Okay, kenapa bab air jek nak mengavoidkn diri?
Dulu aku pernah lemas time kecik2..
Aku rasa macam nmpk tgn taw melambai2 dr dlm air..mcm lemas..
aku pon tros nk g ke arah tgn tu..
last2 aku yg lemas..
padahal, xde sape pon yg lemas melambai2 mink tlg tu..
Itu jadi fobia semacam..
Kesan dari tu..aku xsuka menyelam seluruh kepala masok dlm air..
Kalau selam,aku mesti akn tinggl telinga diluar..
Sebab, bila masok smua dlm air, aku teringt perasaan berada dlm air tu sama jek mcm perasaan time aku lemas dulu..
Hehe..actually itu sebab utama aku menolak activity2 air ni..(ecehh..alasan)..
Tp serius..
Aku mmg xbole..kalau g waterpark pon..
naek gelongsor yang ade pelampung bentuk 8 itu pon aku tkot..
ehh..xbnyk pulak bnda aku tkot..haha..

So, hujung minggu ni Si Dia akn g water rafting and camping dengan kawan2 dia..
..dan aku akn ber pillow talk dgn kawan2 aku..hehe..kre girls weekend no men la..

Kesimpulan entry ni, aku xwater rafting bukan aku takot, tapi fobia..hahahaha...2 bnda berbeza..okay en fikri? hee..Take care tawu~ Takmo cedera2..Ikat helmet kuat2..Tido baca doa tido..going to miss you..

Sekian..~





















0 comments:

Copyright 2009 ✿✿ⓜⓘⓩⓐ ⓟⓤⓝⓨⓐ✿✿. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates