Point of interest.


Normal ke kalau bf cubit tepuk tampar dengan perempuan lain even kawan die. Memang kawan die. 
Normal ke kalau gf jeles?
Ke x normal??
Normal ke kalau ade laki tepuk tampar cubit2 dengan gf? laki tu mmg kawan ..xlebih dari kaawan..?
Mungkin normal kot..


Normal ke kalau bf cakap it depends..
Kalau die knal sape laki tu, die tawu laki tu mmg niat nk berkawan or berlawak, 
Die mmg akn jeles..tp die paham..


Normal ke?? 
Kenapa aku rasa x normal eyh???


Sorry, aku bukan jnis cubit bertepuk tampar dengan laki..
Tu aku tny..
Confuse..



8 comments:

kery said...

tak normal bagi pasangan kekasih. normal bagi yang belum punya kekasih.

♥M.I.Z.A♥ said...

haha..bkn bg ko normal ke? hehe..sorry aku approve, pastu delete blk.. macam2 kn perangai aku..=p

kery said...

add delete add delete.memang pelik.jangan buat perangai lebih2

Shikin Ismail said...

tamparkan je perempuan tu. LOL :p

♥M.I.Z.A♥ said...

amboi kAtun, ganas benor bunyik die tu..haha..

haLyZaQiut said...

Kalau pompuan buat kat laki selalunya normal...dalam erti kata laki tu kawan dia la...

Tapi kalau laki yg cubit tepuk tampar perempuan, mcm x berapa normal..

haha

♥M.I.Z.A♥ said...

k.lizaa: ooooo eyh...hehe..okay! miza pon fkir mcm tu sbb ade sstngh pompuan ni mmg ske tepuk tmpar laki secara tiba2..kalau laki buat mcm tu kt pompuan, kalau miza, mmg nk kena karate..

haLyZaQiut said...

Yup, sebab pompuan ni kan ada yg manja...kdg2 member2 laki dia usik2 dia, dia tetiba akan pukul la, cubit la...normal la tuu.... :D :D

Copyright 2009 ✿✿ⓜⓘⓩⓐ ⓟⓤⓝⓨⓐ✿✿. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates