Kepada budak gigi besi ;)


Setiap orang ade pemahaman sendiri tentang kawan.
Bagi aku, kawan tu simple jek. 
Aku akan berkawan selagi mampu.
Lepas tu aku tengok berapa ramai yang mampu kawan dengan aku.
Tak ikhlas bukan? Bukan keikhlasan soalnye die disini. 
Soal disini tahan ke tak nak kene bahan? 
Kahkah..

Okay seriuss..
Cuba korang memahami erti kawan yang aku maksudkan disini..

1) Plan konon esok nak bangun pagi awal g jogging sama2.. Atlast, sama2 bangun pukul 11 pagi. Haa, sehati sejiwa bukan mainn..  tak gitu? 

2) Bahan typo orang..Tak boleh silap sikit, kepantasan mendetect kesilapan tu memang 300km/j. Contoh: "Ko xpyah mimpi la nak join marathon 7km, lari atas treadmill 30jam pon baru 1km"..Sepantas kilat, notification di fb ckp, Anis posted a photo on your wall dengan caption "bahahaha...terer gle ko miza lari 30jam"..nammpak?? haa..itu die...

3) Tengok drama petang2 pukul 7 sama2. Bila touching2 bergenang air mata nak nangis, die dengan selamba cakap, " perghh...perghhh..ni buat aku marah ni..bak sini aku masok dlam tv berlakon..." tak pon, tengah part lakonan yang macam kurang berkenan di hati, die ckp, "Aku berlakon lagi terer macam ni.."..Korang ade ke kawan yang ade keyakinan tinggi mencanak naik macam tu?? haha..aku ade jek..

4) Masak sama2. Kalau setakat bubur ayam oat tu memang guna jari jek pon siap..Belom cerita masak karrii lagi tuuu..aiii..aiii..memang kalah india sebelah rumahh...

5) Berjimba bersama. Kalau cakap pasal port terbaik karoks, memang die tawu.. Karoks sampai pagi buta sampai kereta kne tow..

6) Rupa paras x menjadi halangan.. Gemuk, kurus, putih, gelap, tinggi, rendah, gigi cantik dengan gigi x cantik..oppss..xde halangan untuk berkawan..haha!

and yang paling penting, kawan yang aku mksudkan, yang bole share masalah bersama2..


Actually, entry ini sebenarnya untuk kawan aku Anis Fathia Bt. Salahuddin yang sentiasa hot dimata aku tidak kira samada baru bangun tidur ataupon semasa tidur atau semasa membeli burger..wakaka..

16 May 2012. Orang sibuk ucap Selamat Hari Guru, aku kena tambah satu lagi ucapan Selamat Hari Lahir Kak Long Bukit Jalil. Aku doakan, semoga ko sentiasa muda dan hot walaupon umur nanti dah 50tahun, murah rezki, sentiasa diberkati Allah S.W.T. 

Tidak lupa jugak aku doakan semoga cepat mendapat jodoh yang boley menjaga ko dunia akhirat. Kalau sampai hujung tahon ni belom dapat, aku cdangkan boleh la g spa2 berdekatan, mintak pakej menaikkan seri wajah. Harap2 mandi bunga ade dalam pakage tu skali. 

Haha!

Selamat Hari Jadi Anis ! 





7 comments:

kery said...

Hapy besday anis kawan miza.Cun tak?

♥M.I.Z.A♥ said...

Kery: Cun laa..xde soalan lain ke? cuba tny benda2 educated skit..kahkah..

haLyZaQiut said...

Hehhee...comel....happy birthday.... :)

♥M.I.Z.A♥ said...

k.liza comel: hehe..kte tlg jwbkn sbb anis itu old fashion xde blog. Terima kasihh :p

anis.nenes.fathia.thia.patia said...

soalan ape tuuuuu...cun ke tak?haihhh tak penah orang tanya mcm tu kan mizahh.

yela yela aku buat blog..nnti femes ko setle kan blog aku ok~~eeee tak sabarnya nak tunggu ade 1juta follower.wakaka

♥M.I.Z.A♥ said...

anisss!! hahahaha..ape name ko panjang sangat..sikit sgt tu satu juta follower..xpon, kte cuba 5 follower dlu eyh anis? wakaka

anis.nenes.fathia.thia.patia said...

hahahha.comel kan nama panjang.baru nama megah dimata dunia ;P

boleh boleh.kita cuba lah nanti.jangan risauuuu

Copyright 2009 ✿✿ⓜⓘⓩⓐ ⓟⓤⓝⓨⓐ✿✿. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates