Positive thought


Awak tawu x, bila saya masak, tengok awak makan macam xmakan setahon, saya suka sangat..
Saya sendiri xdapat bezakan raksaksa kah ini..
Sambil drve?? ohya, sambil drve ye. haha!
Bila lampu trafficlite merah, awak cepat2 minntak tupperware tu untuk makan..
Awak makan, makan, makan..
Bila lampu tukar jadik hijau, awak marah!
Saya pon naik hairan..
Selalunya, awak lah pengemar lampu hijau..
Awak mengeluh sambil menghulurkan tupperware berisi makanan tu untuk saya pegang smentara awak meneruskan driving..
Xpe awak..
Saya paham..
Awak tak rela melepaskan bukan..?
Sebab..
Makanan saya masak memang sedap 
=)

*wakakaka..cari resepi lagi laju2 dekat google..
=p

8 comments:

Saya Disini said...

sbb takut org lain mkn..tu sbb dia mkn cpt2

♥M.I.Z.A♥ said...

erkk..haha..mungkin jgk tu k.tini..

ikky said...

................apsal post ni mcm ade seni....

♥M.I.Z.A♥ said...

hahahaha! bisalah...darah seni yang mengalir dlm bdn mmg mcm nie..baru sikit nie..=p

Fei Chin Chong said...

ceh.. maybe sbb lapar sgt. x sedap pun kene mkn la.. :p

♥M.I.Z.A♥ said...

chin: hahahaha! ciss..another conspiracy untuk menjatuhkan i..positive..positive..haha!

haLyZaQiut said...

Anononono...so sweeettt.....bgusla tuu.....nnt lauk pauk tu jgk yg dia nk makan hari2....hehhee...

♥M.I.Z.A♥ said...

k.liza: kahkah..berani die ckap xsedap miza msak..hehe

Copyright 2009 ✿✿ⓜⓘⓩⓐ ⓟⓤⓝⓨⓐ✿✿. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates