Quick Update


Hye..
Lamanya dah tak menghupdet blog..
:)
Masih belum lambat kn aku nk ucap selamat menyambut ramadhan..
Semoga ramadhan taon ini memberi lebih erti dan ketakwaan kepada diri kita semua..

Okay, weekend puasa aku sangat penuh sekarang.
1st puasa aku, aku ikut fik berbuka dengan fmily dia dekt kampung..
Memang sdey xdapt berbuka dengan family sendiri dekat kedah..
Bukan xnk berbuka..aku tgh sibuk handover and setelkan projek sebelum aku melangkah keluar dr  tempat tempt kerja sekrg..
Dah sikit sgt masa yg tinggl..
Nanti kita berbuka samaa2 dekat rumah yek mak abah..hehe


InsyaAllah, dlm masa terdkt..aku akn memulakan rutin baru ditempat kerja baru.. :)
Semoga semuanya baik2 sahaja..

Will update more.
But not now.


:)








5 comments:

haLyZaQiut said...

Eh dah tukar company ke miza....tahniah2, hirup udara baru...

Saya Disini said...

gud luck

♥M.I.Z.A♥ said...

k.liza: InsyaAllah. masih dalam pertimbangan..compny lama counter offer plak. adehh..

K.tini: Thanks :)

Afasz said...

keje elok2.... jgn becinta je... :P

good luck

♥M.I.Z.A♥ said...

k.fasz comel: hehe, okay! eh, sape bercinta..miza single..kahkah

Copyright 2009 ✿✿ⓜⓘⓩⓐ ⓟⓤⓝⓨⓐ✿✿. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates