Therapy


Tatkala kita menghadapi tekanan. 
Kita akan merasakan tiada siapa pon memahami apa yang kita rasakan. 
Dan tatkala itu jugak, kita rasa sangat kecewa. 
Kalau aku, menghadapi situasi tersebut, 
Sebelum aku buat benda or ckap bukan2 ikut perasaan, 
Aku akan buat therapy yang diuji ke-atas diri sendiri, dan ianya menjadi. 
Aku akan cuba sedaya upaya, merelaxkan diri. 
Tutup mata. 
Bayangkan anda sedang berada di tepi pantai, air terjun atau mana2 tempat yang tenang. 

dan cuba untuk tidur. 

Bila bangan keesokkan harinya, 
Mood aku akan jd better than yesterday. 

 Tapi, kesan therapy ini agak teruk. 

 Anda akan lewat banguun untuk bekerja. 

Oleh itu, therapy ini tidak digalakkan untuk individu bekerjaya tanpa flexi hour mahupon yang akan memulakan kerja esoknya.

Kalau xnak reputasi tercalar lah.

 :) 

 Selamat Beramal.

3 comments:

Fei Chin Chong said...

Patut la lewat ari ni.

♥M.I.Z.A♥ said...

Kihkih...stress sebab baju jadi baju mengandung..

Afasz said...

jgn stress 2.... arini rasa tenang sgt..

Copyright 2009 ✿✿ⓜⓘⓩⓐ ⓟⓤⓝⓨⓐ✿✿. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates