Special entry for u.


Sudah lama bukan xupdate blog.
Actually aku menahan diri dari menghupdet blog.


Konon nk buat special come back untuk entry ini.

Okay, hari ni 11/8/2012.
Besday fikri saya
;)
eh, fikri saya?
Okay lah fikri bkal saya punya.
Gelojoh tak bunyik?
haha.dah abaikan ..

Fikri pernah bagitawu
Die cakap, die tak biasa dgn org bg hadiah time birtday die.
Kalau nk cmpare kn dgn aku, tiap2 taon aku mmg dpt hdiah besday.
Jadi, awak tggu ye, harini ade special menanti awk.
Awak jgn terkejut tawu.
Jangn nak touching2 ke.
Takmo nangis2 jgk, xmcho.
hehe.

melebih pulak teaser aku.

untuk awak, Muhamad Fikri b. Marhan,

saya doakan awak bahagia, dunia akhirat.
Menjadi anak dan lelaki yg soleh
Panjang umur, murah rezki.
Bahagia selalu.

Saya sayang awak tawu
:)
Berjaga untuk up entry serupa ini.
Cukup kn?

hehe..
Happy Birthday again, awak!

3 comments:

cda said...

sweet nye die..:) happy for both of you..=)

♥M.I.Z.A♥ said...

hehe thank you cda :) kte dokan cda happy dengan yang tersayang jgk ...hhiihi

cda said...

maceh2..:) hihi

Copyright 2009 ✿✿ⓜⓘⓩⓐ ⓟⓤⓝⓨⓐ✿✿. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates